marți, 27 septembrie 2011

Vreau sa se inventeze a 11-a porunca!

            Va dau o leapsa,celor care ma mai viziteaza,rar sau deloc:)))). Imi doresc sa se inventeze a 11-a porunca,mai ales acum,cand traim aceste vremuri tulburi. Poate eu sunt singura care am nevoie de asta. Daca si voi simtiti nevoia,dati ceva idei,s-o indura Bunul Dumnezeu sa rescrie istoria. La ora asta,nu-mi vine in minte decat : FITI TOLERANTI!!! Mi se pare singura chestie care ne mai poate salva de la razboaie,durere,rautate,suferinta,incrancenare. Oameni buni,fiti toleranti cu ceilalti,cu voi insiva si chiar cu diavolul.
             Sa dam credit tuturor,sa privim cu bunatate un strain,sa toleram homosexualii,tiganii,evreii,animalele,sa mergem pe principiul : ^atata timp cat nu ne fute pe noi,nu ne intereseaza^. Poate e si un mod de respect fata de cel din fata ta,nu trebuie sa-i astupi parerile cu pumnul,nici sa aprobi ca prostul;in caz ca nu aveti argumente,taceti. Suntem un cumul de lucruri date de Sus: viata,principii,educatie,frumusete,spirit.Suntem si un cumul de experiente,sentimente si greseli.Suntem in primul rand oameni si doar noua ne-a fost dat sa traim cel mai intens,frumos si curat sentiment:IUBIREA.

4 comentarii:

  1. Sunt foarte de acord. Dar daca ei nu te tolereaza pe tine, majoritar fiind?

    RăspundețiȘtergere
  2. mai,de linsat nu ma linseaza,ca nu l-am rastignit eu pe Christos:))pe mine ma tolereaza,ca eu am promulgat legea:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Porunca 11: Sunt interzise calculatoarele.

    RăspundețiȘtergere
  4. o spui cu un substrat?sunt interzise calculatoarele ca sa nu mai blogareasca idioti?

    RăspundețiȘtergere