joi, 18 noiembrie 2010

nici chiar asa profund!

De ceva vreme,v-am zis ,m-am amestecat in tot soiul de chestii. In afara faptului ca stau 10 ore la servici,cu fundu' pe scaun,de mi s-a latit si scaunu' si fundu',apoi ma duc acasa si descurc din ite 2 copii,un caine si o casa,mai incerc sa umplu timpul ramas cu lucruri care-mi plac.
Daca ar fi sa facem un clasament al acestor lucruri,corelat la statutul pe care-l am azi,acesta ar arata cam asa:
1. fumez: da' ce mai fumez....pfff....de placere,de plictiseala,de nervi,de dor,de uitare,de amintiri.
2. butonez in draci: si acasa,si la servici,cu motiv sau fara,incerc sa nu dau calculatorului locul pe care ar vrea sa-l castige,cu toate ca de multe ori mi-a fost "amic",l-am si urat tot de atatea ori,nu suplineste realitatea ,dar faci compromisuri si-i spui: frate,asculta-ma 2 minute ca am sa-ti fac o marturisire;si el asculta,iar tu te descoperi partial,atat cat sa se vada un "umar" .
3.table: imi plac atat de mult incat as juca nonstop,fie real,fie virtual.
4.vorbesc: cine-a zis ca asta-i apanajul femeilor a descoperit coada la cireasa:));cred ca Dumnezeu a lasat cuvantul cu intentia de a-L preaslavi,dar cred ca El a fost candva om si sigur i-a spus femeii pe care o iubea: "Iubita,ce tare dor imi e de tine!"si-n marinimia lui a dat acest fior si oamenilor.
Si vine vremea cand trec lucrurile simple pe primul loc,imi propun sa fac schimbari in lumea mea cea mica si,de aceea,va invit sa mai treceti pe aici,sa le vedeti.Sper sa fie o surpriza placuta pentru toti.

http://www.youtube.com/watch?v=tH2w6Oxx0kQ

http://www.youtube.com/watch?v=C3lWwBslWqg

Un comentariu:

  1. Femeile cu fundul lat, printre alte calitati, sunt preferatele mele. Barbatii adevarati (nu c-as fi eu) prefera femeile mai asa, sa aiba de ce-apuca, deci poti sa stai lejer pe scaun cat vrei. Cu cat mai lat, cu-atat mai bine.

    RăspundețiȘtergere