luni, 6 decembrie 2010

Only God Can Judge Me (Doar Dumnezeu ne poate judeca)







V-am promis schimbari in lumea mea cea mica. Una dintre ele e aceea ca mi-am facut un tatoo. De cand ma stiu mi-a dorit unul,imi plac foarte mult,dar nu reuseam niciodata sa-mi si fac. Ba nu era timp,ba nu era dispozitie,ba atitudine,ba era frica de durere. Sa stiti ca n-a durut,poate si pentru faptul ca am trecut prin multe alte "dureri",care m-au calit si asta fizica era un mare "minim" fata de cele sufletesti.
Ar mai fi si faptul ca am invatat sa fiu un om extrem de tolerant,nu mai judec pe nimeni,nu mai arunc cu piatra,nu ma mai avant sa fac remarci "inteligente" asupra lucrurilor care ma agaseaza.Iau viata,oamenii,lucrurile asa cum sunt, nu ma mai cert, nu mai incerc sa schimb atitudinea semenilor,sa-i fac sa vibreze alaturi de mine, nu le mai cultiv altruismul,ii accept cu bune si rele.

De cand s-a intors "berbecul ratacit",adica omul, m-am mai calmat in simtiri,in toate simtirile:)))am sufletul mai linistit,trupul mai relaxat,mintea mai limpede,fata mai luminoasa,glasul cristalin si ochii vii. Astept sa treaca anul asta,presimt ca celalalt va fi mai calm,chiar daca asta inseamna iar singuratate,macar traiesc cu gandul revederii,cu gustul si fierbinteala lacrimilor,cu bucuria din ochii copiilor,cu dragostea cu care m-au inconjurat bratele lui,cu sarutarile interminabile din holul casei,cu "sechestrarea " de rigoare,macar de 2 zile,in pat.
Tatuajul reprezinta o BALANTA.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu