joi, 3 noiembrie 2011

Vise...

              De catva timp visez cai. Albi,negri,bruni. Pe primul,maron,pe care l-am visat,il chema Inferno. Era inalt de 2 m si m-a ridicat cu o copita,cum ridica un elefant cu trompa,pana la nivelul capului,m-a mangaiat cu coama si capul si m-a muscat usor de degete.
              Al doilea,tot brun,statea in spatele meu,pe picioarele din spate,ridicat,iar cu cele din fata ma cuprindea,ca si cum cineva m-ar fi luat in brate.
              Azi,am visat 2 cai albi,cu care ma gandeam sa ajung pana acasa. Erau un pic mai departe si eu am tras sareta aproape de ei,m-am oprit ...si m-am trezit ca era 14.30 si se terminase perioada de repaus.
              Mai demult,cand eram acasa si adormeam pe la 3-4 dimineata,am visat ca ma alerga o herghelie de cai roscati.

2 comentarii: