duminică, 16 octombrie 2011

Motive pentru care nu suntem placuti de straini.

             Vroiam sa scriu *10 motive pentru care nu suntem placuti de italieni*,dar am scris apoi,la general,deoarece nu suntem placuti nu numai de italieni,ci de tot mapamondul in general. ROMANII si ROMANIA sunt vazuti ca niste paria,proscrisi,tigani,hoti si vagabonzi. Mai ca-mi vine sa zic si criminali,dar ma abtin. Suntem criminali ca ne-am omorat cinstea,reputatia si onoarea de a fi aproximativ la fel de verticali,cum a fost Giordano Bruno cand era ars pe rug: *bun,inteleg ca voi fi ars pe rug,dar nu inteleg din ce motiv*.
              Sa vedem de ce au italienii ochii acoperiti de ceata ignorantei; by the way,nu toti. Cei care sunt radicali in gandire si nu vad si partea buna a lucrurilor,nu au cum sa inteleaga ca,la fel cum in tara lor exista uscaturi,asa e in toata lumea. A fi tolerant cu un hot care fura mancare e o virtute.Una chiar mare daca in loc sa chemi carabinierii ii intinzi tu o paine. Ma rog,e un discurs fara sfarsit. Abia astept sa vina un stranier in casa mea, sa vada cum e sa fii primit de un roman. Macar la ospitalitate am rams primii.
             Si la curve:)))). M-am razgandit. Postarea urmatoare va fi despre cat de mandri tre sa fim ca avem femei frumoase, paisaje magnifice si invatamant aprofundat. Ca nu stim cum sa le valorificam...altadata. M-am saturat si de treaba aia cu capul plecat,sabia nu-l taie....dar,in pula mea,de ce tre sa fim noi cei care invata cate 3-5 limbi straine si ceilalti deloc? Ai vazut vreun neamtz care sa stie romaneste? Sau vreun englez? Sacramento! Sa facem noi sa fie bine pentru toata lumea,sa invatam limba,obiceiuri,mancare....dar ce mama dracului,ei fac vreun efort sa invete romana? Muie lu UE,ca mai bine era daca tarisoara noastra era in Borneo,o insulita necunoscuta. Mi se falfaie ca sunt europeanca...


Un comentariu: