miercuri, 12 octombrie 2011

Cum sa te mentii tanar forever?Te criogenezi incet!

           
              Nu va mai scriu pana in noiembrie,decembrie,cand se fac 5 grade afara si 22-23 in casa. Acum sunt 21 afara si in casa 5:)))). Deci e mai bine in parc,in gradina,pe campii sa-ti iei campii,sa-mi fut una si sa incep niste injuraturi la adresa cuiva,nici eu nu stiu cui,care m-a adus in stare de criogenare lenta.
              Ma stiti ca-s friguroasa,doar m-am nascut iarna,nu? E,sufar ca un caineeeeeeeee,de frig,am picioarele sloi si mintea un cub. S-ar putea sa fiu cap patrat,ca de multe ori nu ma mai duce tavanul sa inteleg unele lucruri. Daca nu mai functioneaza creierul si faci lucrurile numai cu inima,s-ar putea sa iasa rau. Deci,cum va spuneam,sunt intr-o pana de inspiratie. Mi-am amintit de Seinfeld cu episodul despre *nimic*,dar si nimicul asta avea o valoare inestimabila in gura lui Jerry. Bine,nu mai scriu cateva zile,nu lipseste nimanui. Si frigul face bine la ceva: iti conserva tenul,iti aduce cate o raceala la fofoloanca,numai buna ca sa n-ai motiv s-o folosesti (daca te doare burta unde dracu iti mai arde sa stai calare?),iti intareste reumatismul pe care il ai din copilarie,iti tine mainile in buzunare,asa economisesti bani,ca nu poti fuma cu ele bagate pana in chiloti,cate avantajeeeeeeee!!!!! Sunt ca Simona Tache,cand s-a lasat de tigari. Un zero absolut,nulla,nada,niente.
               Mai nou,mi-am gasit alta ocupatie:goblenez. Sa nu ziceti ca e o activitate de gospodina care miroase a ceapa ca va sparg. In timp ce cos sunt eu cu gandurile mele si asta imi face bine:le aranjez,pe categorii,pe culori,pe raft. Si astept. Astept sa treaca timpul,sa vina omul sa-mi faca o vizita,sa ma duc in ziua libera,sa vina Craciunul sa-mi vad copiii,sfarsitul lunii sa iau salariul,astept multe. Mai tineti minte cand va spuneam ca rabdarea nu e cea mai mare calitate a mea? Ei bine,de la o vreme am devenit virtuoasa in aceasta privinta si ma laud,e cea mai mare realizare a unui om,care se simte inchis fara a avea gratii,lacat sau zavoare. E un fel de *in puscarie mi-am gasit libertatea*. Noroc ca se mai gandeste cate cineva sa-mi bucure inima cu ceva: un gand,un cadou simbolic,un gest sunt de ajuns sa te ridice cu moralul.
              ps: mi-a iesit o eczema in palme:(((((nu e de la frig!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu