luni, 16 mai 2011

Impresii de la nunta unor tineri dragi mie: Claudiu si Andreea Jianu

           Lumeeeeeee,sunt ragusitaaaaaaaaa!!!! Am chiuit la nunta unor oameni dragi,pentru care as face toate sacrificiile posibile pe lumea asta. Am asteptat-o mult si ca sa ma distrez,apoi cand am vazut eu ca sunt sigura in proportie de 80% ca o sa merg singura,adica fara barbat,ca m-am dus cu Sofia,parca de-abia asteptam sa treaca... A fost exact cum am presimtit,o nunta mare,frumoasa,dar, in care,la un moment dat,m-am simtit foarte stanjenita;momentul a fost ala de blues,cand s-au perindat perechi pe ringul de dans,iar eu aveam un nod in gat...nu ma tinea nimeni de mijlocel si nu-mi pupa nimeni mana la finalul dansului.
          Am trecut si peste asta,multumesc lui Cretu, care m-a intretinut toata seara,uneori chiar prea mult,adica ajunsese sa sara peste muierea lui,care statea intre noi,ca sa-mi spuna ceva sau sa m-apuce de diverse:))))) Se prea poate sa fi trecut si datorita catorva pahare de whiskey pe care le-am tzocait toata noaptea. Si cantitatea prea mare de bautura i se cuvine tot lui Cretu,ca el a platit ospatarita sa lase sticla la masa :)))) De regula se pune in pahare la bunu' simt si pleaca cu ea. Asta a fost seara,la restaurant,cand am simtit o multime de priviri atintite asupra mea,din diverse motive: de ce sunt singura, in primul rand,cand dracu mi-a aparut un tatuaj,ca nu-l aveam pt.multi,in al doilea rand. Si p-orma,ma gandesc eu,unele or fi fost despre cat de mult am slabit,ce sic am fost imbracata,ce coafura zburlita a la cuib de barza am avut... Am fumat de aveam limba pluta. Am jucat si am chiuit pentru ca m-am simtit bine. Stiti voi ca mie nu-mi trebe mult ca sa ma distrez si singura:)))). Revin musai cu pozeeeee,abia astept.
        Am plecat la 5.00 dimineata,semn bun,pare-mi-se,inseamna ca si mirii vor avea viata lunga in casnicia lor. Le doresc un mariaj linistit,cu 2 copii,ca sa aiba soacra mare ce imparti la batranete!

   





2 comentarii: