joi, 3 martie 2011

Nu mai vreau sa fiu singura!


M-am saturat de singuratate ca Sisif de impins la bolovani pe creasta muntelui! Daca din vechime am fost sortiti la cazne,mi-ar fi fost mult mai de folos sa stiu din burta mamei ce lunga,grea si obositoare e calatoria vietii mele.

Azi,cu ochii plini de lacrimi,adun povara anilor trecuti,fie ei si 35,o insir pe un mosor si o ascund in inima,desir din ea cand nu mai incape suferinta,impart cu lumea capetele de sfoara si astept sa vina linistea.Ma uit pe geam,si asa cum ninge afara,asa ninge si-n viata mea,viscoleste,urla vantul la peretii inimii mele,ma doare capul,am plans si as mai plange,da' nu ma lasa sufletul sa sun,ca mi-e teama sa intorc poteca pe care am plecat,o sa-mi fie bine pe moment si-apoi imi dau palme,si da...sunt fara noima,ca zapada asta.

4 comentarii:

  1. nu mai plange, bre. Io ti-am mai scris si acu vreo saptamana, da' n-a aparut, nu stiu de ce. Viata merge inainte si, desi multi ti-or fi spus asta, incearca sa te bucuri laolalta cu chestiile bune din viata ta! Lasa la o parte ce e rau, desparte de ce e bine, si ramai doar cu ce e bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. noroc cu tine lupu....ca mai bagi cate o vizita:)))ms de incurajari!esti un domn.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai o sa mai bag vizite. Daca pot s-ajut pe cineva, sau daca pot sa incurajez un om, o fac cu placere. Multumesc pentru compliment. Cred insa ca mai am pana sa devin un domn :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ba n-auzi daca dragoste nu e fa o pe bani....iti spune batrinu limba daca nu bani pula-n pizda la vremea ei ai sa regreti degeaba pe urma.....

    RăspundețiȘtergere