vineri, 11 martie 2011

Luna iubirii+luna femeii = dezastru!

Aseara,dupa ce am gatit ceva unui prieten,si anume: orez cu legume si sos de larga inspiratie,m-am dus acasa,m-am intins la televizor,cu o tigara si o cola si m-am intretinut cu tv-ul. Printre butonele,am nimerit pe A2 ,la Morar,emisiune despre Laura Stoica. Si canta o fatuca melodia "Mai frumoasa". Mamaaaaaaaaaaa,ce de amintiri mi-a trezit melodia astaaaaaaaaaaaaaaa!

http://www.youtube.com/watch?v=cXpQlp_KTEk

Am trait intens si statutul de regina si pe cel de sclava, am iubit si am fost iubita,am suferit si am facut pe altii sa sufere,dar ce rost au aceste amintiri acum,cand nu mai e nimic din ce-a fost,cand departarea ne omoara pe amandoi,in fiecare zi,putin cate putin. Omoara pasiunea,iubirea se prafuieste,jarul se stinge incet si ce ramane: CENUSA SI RESPECTUL!

3 comentarii: