marți, 8 februarie 2011

Pledoarie pentru animale.

Am lipsit fratilor,ca am fost sa fac pomana maica-mii,de 1 an,Dumnezeu s-o odihneasca in pace!Doamne, cum trece vremea!!!Bun,am fost plecata ,de-aia n-am scris si cand am fost aici n-am avut inspiratie. In luna ianuarie nici iarba nu creste ,daramite productie:)).
Am vazut la stiri faza cu ala care a batut calul si atunci ,cu lacrimi in ochi ,mi-am promis sa fac ceva in privinta asta,dupa puterile mele. Asta consta in a scrie,deocamdata,pana imi vine o idee despre cum as putea sa fut in gura niste idioti care nu fac nimic pentru copiii abandonati,batranii neputinciosi si animalele schingiuite. Astept acum sa ma injure cei care nu iubesc animalele,sa-mi spuna sa le iau acasa daca mi-e mila de ele,si aici ma refer la cainii maidanezi,care sunt agresivi. Am spus-o si altadata ca nu fac eu apologia maidanezului,mai ales daca imi musca copiii,dar trebuie sa gandim ca e un animal,nu judeca,poate a muscat de foame,poate e incoltit sau pur si simplu ii este amenintat teritoriul. Tie ,daca iti intra un hot in casa nu iei o tigaie si-i faci o pizda pe cararea capului,daca iti este violata intimitatea si amenintata viata? Daca te incolteste un violator in lift nu dai cu genunchiul in "bijuterii",zgarii,musti,tragi de par,spargi parfumul din geanta in capul lui,etc? Asta e valabil la caini,dar calul? Cu calul ce-o fi avut?
Acu astept ,din partea ONG-urilor care se ocupa de animale,ceva de rasunet,gen teledon pt.adaposturi,mancare,vaccinare,sterilizare,batut pe la usi sa stranga fonduri,milogeli plangarete din partea unor babe incretite de vreme care sunt presedinti onorifici si fondatori ai asociatiilor caritabile,care presimt ca sunt la penultima basina din viata lor si de fapt strang bani de inmormantare,imbalsamare sau operatie estetica,dupa caz.
Mi-am varsat naduful,sunt constienta ca-i doare la baston pe multi,dar nu-i bai,ca nu mor caii cand vor cainii,nici cainii cand vor stapanii si o veni si vremea cand Dumnezeu va cerne lumea,prin gauri vor curge cei cu inima mare si cu trupul mic,deasupra vor ramane cei care cred ca au imparatit lumea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu