miercuri, 6 aprilie 2011

Cum se strica reputatia?

           Ce e reputatia? REPUTÁȚIE - Părere publică, favorabilă sau defavorabilă, despre cineva sau ceva; felul în care cineva este cunoscut sau apreciat. ♦ Renume, faimă. (DEX)

No,ashe,acu' ca ne-am lamurit,sa va zic de ce am postat asta. Din cauza lui Tudy,frumosul onanist al marilor orase: Bucuresti si Bruxelles si al marilor  bai (wc-uri) publice.
          Ma sculai io de dimineata,baui cafeaua,dusei fata la camin si venii la servici. si,conform obiceiului impamantenit, la cafeaua nr.2,ma apucai sa citesc ziarele online. Si incep cu Click, ziarul care incepe cu C de la Rahat, si-l vad pe Tudy,tronand pe prima pagina,cu mana pe sula blurata,bineinteles:)))))). Si cum curiozitatea e unul din marile nostre defecte,dau click pe Click sa citesc,ca ieri,deoarece unii oameni mai au si servici,am omis emisiunea lui Maruta cu M de la Rahat. Nu ca m-ar interesa niste scandaluri, Oana-Pepe, Irinel -Monica,dar cand ajungi acasa,vrei relash,intins in pat la tv. N-ai ce vedea,asa ca eram curioasa in ce stadiu e  micul circ de mahala. Eeee,si ia sa vedem ce avem noi aici: dau pe varianta necenzurata si-l vad pe Tudorel in toata splendoareaaaaaa!!!!! Fie vorba intre noi,fetelor, omul asta e un barbat tare frumusel. Adica mie imi place genul si poate si de-aia am insistat asa de mult pe mouse,sa-l vad mai bine:D.
           Fetelorrrrrrr,sa nu va uitati,va rog eu,veti fi tare dezamagite:((((. Domnul Tudy,pe cat e de frumosssssssss,pe atat e de slab dotat:))))).Deci,are o putza micaaaaaaaaa. Omuleeeee,dupa ce ca te-ai kkt in ea de reputatie,ti s-a dus pe sula cariera politica si o sa fii toata viata categorisit drept amantul Oanei Zavoranu,cine dracu te-a pus ma sa te filmeziiiiii? Laba e o intimitate,plus ca ai avut si sonor:)))). Esti ridicol,sa-mi fut una,daca nu! Sa te vad peste 10 ani ce-i explici tu copilului tau, mai ales daca e fata.
          In fine, nu  judec eu,nu ma deranjeaza,chiar il inteleg,poate era departe si avea nevoie de o femeie,dar imi pare rau ca in chilotii lui Tudy cel Frumos nu se ascunde mare lucru. Macar merita vizionarea:)))).
http://www.click.ro/vedete/romanesti/tudy-masturbare-labagiu-uigabal-film-video_0_1151884939.html

         Well,si zicand acestea,va las in compania celui mai vizualizat link,de la explozia Fuk ...ushimei incoace:))).
Ps: a explodat si la Tudy,da' pe piciorul stang.:)))) si nu s-a soldat cu daune!!!

Un comentariu:

  1. Ceresitul si CM11-le sa traiasca, acuma ii face concurenta Tudilica asta cu productia me maclavais pentru placile ceramice :))))

    RăspundețiȘtergere