marți, 4 ianuarie 2011

Cum mi-am petrecut sfarsitul...

Cum era de asteptat! Daca tot anul a fost unul de kkt,de 2 lei si alte balarii,de ce sa nu fie si sfarsitul tot asa?Sa incheiem in aceeasi nota,trista,nasoala,cu gust amar.In primul rand ca am petrecut revelionul la o carciuma,unde am fost in jur de 100 de persoane. Jur ca daca n-ar fost un grup de tinerei,la o masa alaturata ,care sa se distreze,ca de-aia sunt tineri,as fi crezut ca sunt la parastasul maica-mii,unde culmea ,chiar s-a ras in draci:)),deoarece,ea fiind o fire vesela ,amintirea ei ,a bancurilor si lucrurilor facute de ea,te facea sa zambesti.
Asa,sa continui cu revelionu'. Carciuma,fainutza de altfel,s-a dovedit un loc neinspirat de a-ti petrece ultimele clipe din an,pentru ca nu ne-a oferit atmosfera de care aveam nevoie,lautarii niste molai,parca erau ardeleni ,nu olteni cu jar la vioara,au facut mai multe pauze decat au cantat,gashca de la masa noastra,vreo 20 de oameni,fara vlaga si fara chef de distractie,au contribuit si ei la ingropatul evenimentului.
In fine,zic eu,ca o concluzie,ca am avut asteptari prea mari,poate fiindca nu m-am dantzuit un an de zile,am asteptat revelionul ca pe o descarcare si debarasare de tot si toate;e drept ca pana la urma mi-am propus sa ma distrez eu cu mine insumi,am jucat,am chiuit si m-am distrat.
Va doresc si voua sa aveti parte de bucurii,de prieteni adevarati,de iubire,liniste si pace,pe pamant si in cer,copii sanatosi,frumosi si destepti,parinti cu viata lunga,sa avem sanatate ca de restu' se ingrijeste Cel de Sus.
http://www.youtube.com/watch?v=rGQNBHXz3IE

LA MULTI ANI!

2 comentarii: