sâmbătă, 13 martie 2010

am sters poza deoarece era prea deocheata pentru starea in care sunt.n-am mai scris demult...nu m-am simtit in stare sa spun ce simt...am scris pentru memoria mamei,care s-a prapadit intre timp,iar eu,cu inima plina de regrete ca n-am facut destule pentru ea,incerc acum sa ma revansez.mi-e dor de EA!

Un comentariu:

  1. Anul asta a fost un an greu pt.toata lumea.Pentru mine,in mod special:mama,care "s-a dus",greutatile vietii...
    Mi-a venit in gand ca,acum cu moartea madalinei,cate personalitati au plecat anul asta...si vad ca inca nu s-a terminat.Familia presedintelui polonez,madalina....Ma gandesc cu groaza la cine va urma.Cand am auzit de moartea ei,m-a strapuns un gand:ce secret ascundea oare sufletul ei?
    Atat de mare,incat sa nu-l poti duce,sa prezume moartea in fata iubirii ....de copil,de sot,de viata.

    RăspundețiȘtergere